הטלפון הישן שלך יכול להפוך למדליה אולימפית לשנת 2020

מְחַבֵּר: Monica Porter
תאריך הבריאה: 22 מרץ 2021
תאריך עדכון: 25 יוני 2024
Anonim
Tokyo 2020 Olympic Medals Will Be Made From Recycled Phone Parts
וִידֵאוֹ: Tokyo 2020 Olympic Medals Will Be Made From Recycled Phone Parts


ברוב הסמארטפונים ישנם חומרים ממתכת יקרה, כולל זהב, כסף וברונזה. אם המתכות הללו נשמעות מוכרות, זה מכיוון שהם החומרים המרכיבים מדליות אולימפיות.

תכנית מיחזור בטוקיו סברה כי יהיה זה אך טבעי לכרות את המתכות היקרות הדרושות ליצירת פרסי האולימפיאדה לשנת 2020 מאלקטרוניקה ישנה, ​​כולל סמארטפונים (באמצעות הקצה). עד כה רשויות העיריות אספו כ -47,488 טונות של פסולת אלקטרונית והם שמחים לדווח כי ככל הנראה יגיעו למטרתם להפוך את כל המדליות האולימפיות והפאלימפיות לשנת 2020 מחומרים ממוחזרים.

הפקת טונות הפסולת הללו הן חמישה מיליון סמארטפונים ישנים מדהימים, שכולם ממוחזרו מרצונם על ידי אזרחים יפנים בחנויות NTT Docomo.

הוועדה עמדה ביעד של 2,700 ק"ג ברונזה ביוני 2018, בעוד כמעט 94 אחוז מיעד הזהב 30.3 ק"ג ומעל 85 אחוז מיעד הכסף 4,100 ק"ג הושג באוקטובר. תוכנית המיחזור תמשיך לקבל מכשירים ישנים עד סוף מרץ, מה שהופך את הסבירות הגבוהה ביותר לכך שמאה אחוז מכל המדליות האולימפיות יהיו בשימוש חוזר לחלוטין של חומרים.

בהמשך השנה, לאחר סיום תוכנית המיחזור, תחשוף הוועד האולימפי את העיצוב של מדליות 2020.


יהיה די מסודר לדעת שמדליה אולימפית עשויה להכיל בתוכו חלק מהטלפון הישן! זה גם נחמד לדעת שרוב האלקטרוניקה האלו לא מסתיימת רק במזבלה במקום כלשהו.

אנו יודעים בוודאות כי אנדרואיד Q תגיע עם מצב כהה מקורי, בפעם הראשונה שמערכת ההפעלה תבנית נושא כזה מובנה ממש. אנו גם יודעים כי הבטא השלישית הנוכחית של אנדרואיד Q כוללת נושא "עקיפה" מיוחד שעוש...

29 באוגוסט 2019זה הדבר הראשון שאתה צריך ללמוד אם אתה רוצה לצלול לעולם הצילום הרציני. משולש החשיפה מורכב משלוש הגדרות שעליך להקפיד לבדוק כדי לחשוף תמונה כראוי. אלה צמצם, מהירות תריס ו- IO. בואו ניגע מע...

היום