עסקה: חסוך 98% בהזדמנות Premium 2020 למד לקוד את הצרור

מְחַבֵּר: Monica Porter
תאריך הבריאה: 22 מרץ 2021
תאריך עדכון: 1 יולי 2024
Anonim
עסקה: חסוך 98% בהזדמנות Premium 2020 למד לקוד את הצרור - טכנולוגיות
עסקה: חסוך 98% בהזדמנות Premium 2020 למד לקוד את הצרור - טכנולוגיות

תוֹכֶן


אם הרזולוציה של השנה החדשה שלך היא א עתיד בקידוד, לא מוקדם להגיע מוכנים. זו ההזדמנות שלך לאסוף את חבילה Premium 2020 ללמוד לקוד במחיר של 45 דולר בלבד קבל התחלה.

זה ידידותי למתחילים לערכת הלמידה יש ​​הכל. תלמד את היסודות של כמעט תריסר שפות תכנות, מ- ג'אווה ופייתון ל AngularJS ו- HTML5. ניסיון רב-ידיים בשפות רבות זה יסייע לכם להפוך לסכין של צבא שוויץ של כישורי קידוד.

צלול לכמעט 150 שעות של תוכן קידוד.

אל תדאג רק ללמוד חצי שעה פה ושם בכל שפה; יש כמעט 150 שעות של תוכן קידוד ארוז בערכת למידה זו ותקבל גישה לכל החיים. תוכלו לעבוד על למעלה מ- 1,400 ללמוד לקוד שיעורים ולפתח פרויקטים מאפס.

רק בשיעור הראשון תלמד לקודד יישום בלוג עד המשלב ממשק אקספרס, MongoDB וממשק סמנטי. לאחר שבנית בלוג, תאתגר אותך לבנות שיבוט של Yelp. אם רציתם לצלול למסדי נתונים, יש שיעור המוקדש לחלוטין לחידוד כישורי MySQL.


באופן אישי, השיעור החביב עלי בצרור הוא Javascript: הבנת החלקים המוזרים. למה? כי זה מראה עד כמה עומק ערכת הלמידה הזו. אם אתה רוצה ללמוד לקוד, אתה לא יכול פשוט ללמוד את התכונות הבסיסיות בלי לימוד המוזרויות של כל שפה. אתה צריך להיות מסוגל להתגבר על השיהוקים בדרך ללא פחד.

2020 למד לקוד את צרורות הדגשים:

  • מפתח האתחול המלא של Stack Stack - ערך של 200 $
  • למד תכנות פייתון ב 150 שלבים - ערך של 200 $
  • כיתת הבסיס למידה עמוקה: לסווג תמונות עם קרס - ערך של 200 $
  • למד רפרוף וחץ: פרויקטים שלמים של פיתוח אפליקציות - ערך של 500 $
  • JavaScript: הבנת החלקים המשונים - ערך של 200 $

ל- Bundle Learning to Code לשנת 2020 ערך משולב של קמעונאות של מעל 2,500 $. על ידי ניצול העסקה הזו אתה חוסך 98% הנחה קמעונאית ומשלמים רק 45 $.

על 2,000 איש כבר נרשמו. הצטרף אליהם בזמן שאתה יכול באמצעות הכפתור למטה.


האם העסקה הזו לא ממש מתאימה לך? כדי לראות את כל המבצעים החמים ביותר שלנו, עבור אל ה- DEALS HUB.





חזית הטלפון קונבנציונלית, עם תצוגה גדולה וגרד מים שמהווים את האלמנטים הוויזואליים העיקריים. צלעות לאורך הצדדים קטנות למדי, אך הסנטר גורע מהפשיה הלא-פגומה אחרת. זכוכית גורילה שכיחה למדי וכך גם זכוכית ה...

פוזיטיביותמסך AMOLED נהדר עיצוב אופנתי שקע אוזניות 3.5 מ"מ סוללה לאורך זמן ביצועים סולידיים סורק טביעות אצבע בתצוגהשליליטעינת מיקרו-UB אין דירוג IP או NFC מרגיש זול מצלמה תת-נקודתית אלטרנטיבות טו...

פרסומים מרתקים