האייפון של 2019 הוטף כדי להציע טעינה אלחוטית הפוכה

מְחַבֵּר: Louise Ward
תאריך הבריאה: 5 פברואר 2021
תאריך עדכון: 1 יולי 2024
Anonim
MagSafe Battery Pack for iPhone unlocks iPhone 12 reverse wireless charging
וִידֵאוֹ: MagSafe Battery Pack for iPhone unlocks iPhone 12 reverse wireless charging


עברו כמה חודשים מאז הושקו מכשירי האייפון 2018, אך ללא ספק אפל קשה לעבודה בדגמי 2019. והשמועה האחרונה מציעה כי הסדרה הבאה יכולה להשיג תכונה של Huawei וסמסונג.

בלוג אפל יפני מקוטקרה (h / t: 9to5Mac) מדווח כי מכשירי האייפון החדשים יציעו את טכנולוגיית הטעינה האלחוטית ההפוכה של טכנולוגיית המכשירים, תוך ציון מידע מספקים סיניים. פונקציונליות הטעינה האלחוטית ההפוכה של IDT נמצאת גם בסדרת ה- Galaxy S10 של סמסונג, המשווקת כ- Power PowerShare.

סמסונג אינה מציעה לראשונה את הטכנולוגיה, מכיוון ש- Huawei Mate 20 Pro מציע גם טעינה אלחוטית הפוכה. אבל הטייק של סמסונג מספק מהירויות טעינה של חמישה וואט לעומת קצב של 2.5 וואט בערך. אנו עדיין לא יודעים כמה מהיר יהיה פיתרון הטעינה של אפל.

הפונקציונליות עשויה להיות די חשובה עבור אפל בכל זאת, מכיוון שהיא יכולה לאפשר למשתמשים לטעון את Apple Watch ו- AirPods שלהם דרך האייפון עצמו. כך שלא תצטרכי להעביר מתאמי כבלים ו כבלים נוספים אם אתה באמת לא רוצה.

תוכלו גם לצפות שאפל תגדיל את גודל הסוללה של מכשירי האייפון הקרובים שלה על מנת לאפשר טעינה הפוכה. אחרי הכל, מה הטעם בתכונה אם טעינת ה- Apple Watch שלך שומרת במהירות את המיץ של האייפון שלך?


מקוטקרה כמו כן מדווחת שאפל עשויה לכלול מתאם טעינה של 18 וואט לטווח האייפון החדש. היעדר מתאם לטעינה מהירה מהקופסה היה מזמן אחד המעצבן העיקרי באייפונים. זה מטריד במיוחד כשמכשירים כמו Mate 20 Pro מגיעים למהירות טעינה של 40 וואט עם המתאם הכלול.

האם טעינה אלחוטית הפוכה היא תכונה חיונית עבורך?

אם לעתים קרובות אתה נותן את הטלפון החכם או הטאבלט לילדיך, בקרת הורים וחסימה של תוכן לא הולם היא חובה. אתה יכול גם להשתמש בחסימת אתרים כדי לבעוט בהרגל המדיה החברתית שלך או כדי להימנע מהסחת דעת של תוכן ...

האם אתה יודע כמה אתה יכול לעשות עם Blockchain? זה הולך הרבה מעבר לביטקוין וקריפטולמרות שמדובר בהיבטים מעניינים. אתה יכול לבנות מערך מיומנויות חדש עם חבילה Blockchain ו- Ethereum מתכנתים תמורת 29 דולר ...

הודעות חדשות