שנת 2019 עשויה להיות השנה של הזכות לתיקון

מְחַבֵּר: Monica Porter
תאריך הבריאה: 22 מרץ 2021
תאריך עדכון: 2 יולי 2024
Anonim
אולפן המסים של PwC Israel - סוף שנת המס 2020
וִידֵאוֹ: אולפן המסים של PwC Israel - סוף שנת המס 2020


במהלך שני העשורים האחרונים בערך, גובר פרדוקס בו הצרכנים אינם עוד הבעלים האמיתי של הנכס שלהם. במקרים רבים כמו טלפונים סלולריים, למרות ששילם עבור המוצר ובידיו, לקונה אין את הזכות לפתוח ולתקן את המכשיר בידו. הזכות לתיקון קואליציה נלחמת כדי לשנות זאת.

כפי שפורט על ידי iFixit בפוסט בבלוג, מספר גדל והולך של מדינות והממשל הפדרלי נוקטים חוקים המחזירים את זכויות הבעלים לעשות ככל העולה על רוחם עם האלקטרוניקה והמוצרים האחרים שלהם. כמה מ"זכיות "הרשומות של הארגון מהשנתיים האחרונות כוללות ביטול נעילת סמארטפונים של הקונגרס, ו- FTC האוסרת מדבקות" בטלות אחריות אם הוסרו ".

אמנם זה עשוי להיראות כבעיה שכולם יהיו איתם על הסיפון, אך הרבה חברות המייצרות מוצרים אינן כאלה. שניים מהשחקנים הגדולים שנלחמים בזכות לתיקון הם אפל וג'ון דיר. שתי החברות יצאו וקבעו כי פרסום מדריכי תיקונים יאיים על הקניין הרוחני שלה ומסוכן לאפשר לצרכנים לעבוד על המוצרים שלהם מכיוון שהם יכולים לשבור אותם.

זה נראה כמו טיעון חלש, שכן אנשים מתקנים את מוצריהם במשך שנים, במקרים רבים מפרים את האחריות שלהם בתהליך. עם זכות לתיקון חקיקה, הן לבעלי הבית והן לתיקוני תיקונים יהיה המידע הדרוש להם בכדי לתקן את המוצרים שלהם כנדרש במקום להסתמך על מישהו באינטרנט שיבדוק זאת קודם.


ארה"ב אינה המדינה היחידה העוסקת כיום בחקיקת זכות לתיקון. בחו"ל עובדת הנציבות האירופית כרגע על הצעות שיחייבו יצרני מכשירים גדולים לתכנן מוצרים מטלוויזיות למקררים כך שניתן יהיה לפרקם ולתקן אותם ללא כלים או ציוד קנייני.

בשנת 2018, 18 מדינות הציגו את החקיקה בנושא זכות לתיקון עם 15 נוספות ששקלו אותה בשנת 2019. עם המומנטום הזה הרבה קדימה, יכולנו לראות בקלות את התהליך של החלפת צג הטלפון החכם שלך או תיקון המזגן שלך הרבה יותר קל וזול יותר במהלך הזוג הבא של שנים.

אתה יכול לבקר ב reparation.org אם תרצה ללמוד עוד על יוזמת הזכות לתיקון וכן מידע ליצירת קשר עם המחוקקים המקומיים שלך.

למרות שה- Google Aitant מציע קולות מרובים, רק לארה"ב היה הפיצ'ר באנגלית. זה משתנה היום, כשגוגל הכריזה על קול עוזר חדש לתשע מדינות אחרות.ההכרזה היום פירושה שלתשע המדינות יש כעת אפשרות קולית עו...

במהלך ועידת המפתחים שלה בתחילת חודש מאי, גוגל הצליחה להציג עוזר משופר של גוגל שיעלה לראשונה בהמשך השנה. עם זאת, מספר משתמשי Reddit דיווחו מוקדם יותר היום כי גוגל עובדת גם על עיצוב שונה באופן דרמטי עבו...

מעניין