שפר את הסיכויים שלך עם הדרכה ידידותית למתחילים של Microsoft Excel

מְחַבֵּר: Louise Ward
תאריך הבריאה: 5 פברואר 2021
תאריך עדכון: 1 יולי 2024
Anonim
שפר את הסיכויים שלך עם הדרכה ידידותית למתחילים של Microsoft Excel - טכנולוגיות
שפר את הסיכויים שלך עם הדרכה ידידותית למתחילים של Microsoft Excel - טכנולוגיות

תוֹכֶן



מיקרוסופט אקסל יכול להראות כמו חיה בלתי ניתנת לתיאום. רק להבין כיצד לעצב את הנתונים שלך יכול להרגיש כמו לפצח את קוד דה וינצ'י. אולי בגלל זה כל כך הרבה קריירה רווחית קשורים מאוד לתוכנה העוצמתית המספרת הזו.

אל תתייאש. עם חמש ערכות למידה ו שעות של הדרכות ידניות, חבילה Bootcamp של מיקרוסופט של Excel לשנת 2019 יכולה לעזור לך להבין את האקסל. כרגע אתה יכול לקבל את ההכשרה תמורת 39 דולר בלבד ממבצעים טכניים - 97% הנחה זה הערך הכולל.

בהתחשב בכך שהנתונים חולשים כעת על מכירות, פיננסים ומגזרים אחרים, כישורי Microsoft Excel הם בעלי ערך רב מתמיד. גם אם המתמטיקה גורמת לך לנצח, הצרור הזה יכול לעזור להפוך אותך לאשף אקסל.

צרור Bootcamp של מיקרוסופט של שנת 2019

ה שיעורי וידאו מתחילים מאפס, נותן לך סיור בתוכנה. ברגע שאתה יודע לנווט בממשק, אתה לומד כיצד להזין את הנתונים שלך, לעצב תאים ובסיסים אחרים.


קורס Excel מתקדם מראה לך כיצד לעשות זאת השתמש בנוסחאות ובמקרואים כדי לנתח את הנתונים שלך. אתה גם מגלה כיצד לבנות גרפים מושכי עין, בעוד קורסים ייעודיים עוזרים לך לשלוט ב- PivotTables, VBA וניתוח עסקי. כישורים אלה אמורים להרשים כל מעסיק, ותקבלו תעודות השלמה כדי לאמת את ההכשרה שלך.

כרגע כל החבילה כוללת רק $ 39 ותקבל גישה לכל החיים לכל חמשת הקורסים. לא פלא אם כן שמעל 4,000 איש כבר נרשמו.

לחץ על הכפתור למטה לנצל את ההצעה הזו של Microsoft Excel לפני שתוקפה יפוג.





בסקירתנו ל- Google Pixel 3 ו- Pixel 3 XL התייחסנו למכשירי Google החדשים ביותר כ- "iPhone Android". בפירוק פאי Android 9 מצאנו כמה תכונות שהוגדרו באופן ברור מ- iO ואנחנו מוצאים אפילו יותר ב- ...

זה זמן הבחירה בתכנית, אבל היום זו העסקאות האחרונות של Flex Leae מספרינט שתפסו את עיננו.אנחנו אוהבים את מערכת Flex Leae. בטח שאינך הבעלים של הטלפון בפועל, אבל אתה תמיד ממלא מכשיר חדש וחם. האם זה לא הענ...

הודעות מרתקות