שוק הטלפונים החכמים של פרימיום 2018 צמח ב -18%, הנה מה שזה יכול אומר

מְחַבֵּר: Louise Ward
תאריך הבריאה: 5 פברואר 2021
תאריך עדכון: 1 יולי 2024
Anonim
שוק הטלפונים החכמים של פרימיום 2018 צמח ב -18%, הנה מה שזה יכול אומר - חדשות
שוק הטלפונים החכמים של פרימיום 2018 צמח ב -18%, הנה מה שזה יכול אומר - חדשות

תוֹכֶן


  • שוק הסמארטפונים המובחר צמח בשנה שעברה ב -18 אחוזים בהשוואה לשנה הקודמת.
  • שוק הסמארטפונים האולטרה פרימיום נשלט על ידי אפל עם נתח של 80 אחוזים.
  • נתונים אלה מראים כי הצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור הטלפונים החכמים, אך קונים בסך הכל פחות סמארטפונים.

ארגון מחקרי השוק המוערך Counterpoint בדיוק פרסם כמה נתונים סטטיסטיים על שוק הטלפונים החכמים המובחרים של שנת 2018. על פי Counterpoint, שוק הטלפונים החכמים של פרימיום צמח בשנה שעברה ב -18 אחוזים בהשוואה לקודם.

הדבר בולט במיוחד כאשר לוקחים בחשבון שבאותו דוח, Counterpoint אומר כי שוק הסמארטפונים הכולל ירד בכשלושה אחוזים.

לשם הבהרה, Counterpoint מקבץ סמארטפונים לשלוש קטגוריות בהתבסס על תמחור סיטונאי(כלומר לא מחירים קמעונאיים): תקציב (<$ 200), אמצע טווח ($ 200 - $ 400) ופרמיה (> $ 400). לפיכך, נתון 18 האחוזים מתייחס לכל הטלפונים עם תמחור סיטונאי במחיר של 400 $ ומעלה.

עיין בתרשים זה למטה כדי לראות כיצד הנתונים נראים:


בנוסף, בקטגוריית הפרימיום מחלקת Counterpoint את זה לקטגוריות משנה: פרמיה בר השגה ($ 400 - $ 600), פרמיה סטנדרטית ($ 600 - $ 800) ואולטרה פרמיום ($ 800 +).

מגזר אולטרה-פרימיום נשלט על ידי אפל, עם למעלה מ- 80 אחוז מאותו שוק. זה נובע מהמחירים הגבוהים של הטלפונים החכמים Apple iPhone X, XS ו- XS Max. 20 האחוזים האחרים נשלטים על ידי סמסונג, ובמיוחד סמסונג גלקסי נוט 9, עם טלטל טלפונים אחרים שנזרקים פנימה (כמו למשל גוגל פיקסל 3 XL).

למעשה, אפל חולשת על 51 אחוז מכל מגזר הפרימיום (> 400 $) בסך הכל, כאשר סמסונג מחזיקה בכ -22 אחוזים, ואחריה Huawei בשיעור של 10 אחוזים. 17 האחוזים האחרונים מורכבים מיצרנים שונים, רובם סינים (שיאומי, אופו, ויבו, OnePlus).

יש לציין כי OnePlus מרוויחה רציני בקטגוריית הפרימיום הזולה ($ 400- $ 600). למרות שאפל עדיין חולשת על מגזר הפרימיום הזול, ההצלחה של OnePlus ברחבי העולם - הבולטת ביותר בהודו - הופכת אותה ליצרן ה- OEM הצומח ביותר במגזר הפרימיום.

מה המשמעות של כל הנתונים האלה?


מה המשמעות של כל זה עבורך, צרכנית הסמארטפונים? המשמעות היא שהצרכנים מוכנים להוציא יותר כסף על הסמארטפונים שלהם, וזו הסיבה שאנחנו רואים יותר ויותר מכשירים עם מחיר קמעונאי בסמוך (או אפילו מעל) אלף דולר. עם זאת, הירידה של שלושת האחוזים בשוק הכולל פירושה גם שאנשים קונים פחות סמארטפונים.

במילים אחרות, אנו בסדר עם הוצאת כסף רב בטלפון, אך לא נקנה אחת לשנתיים כמו שהתעשייה ציפתה לנו לעשות בעשור האחרון.

עם זאת, התעשייה כולה תתחיל לנסות לשכנע את הצרכנים במדינות המפותחות כי סמארטפון "פרמיה בר השגה" הוא האופציה הזולה ביותר שלנו. לכן iPhone XR מתומחר "במחיר סביר" ביותר מ- 700 $, ואנחנו צופים תמחור דומה עבור Samsung Galaxy S10 הקרוב. בינתיים, במדינות מתפתחות כמו הודו וסין, תמחור הסמארטפונים יהיה יותר בקטגוריית הבינוני במחירים קמעונאיים מתחת ל -600 דולר, ובשווקים מתעוררים כמו אפריקה, סמארטפונים ייפלו בכמות בקטגוריית התקציב.

אנחנו בסדר עם ההוצאות הרבה כסף על סמארטפון, אבל קנו אותם בתדירות נמוכה יותר.

בסופו של דבר, נתונים אלה מצביעים על כך שהתוכניות של ענף הסמארטפונים עובדות, בכך שכולנו בסדר עם ההוצאות הרבה יותר בסמארטפון מאשר היינו לפני חמש שנים. מה שעוד לא ראינו הוא האם אסטרטגיה זו תשתלם בטווח הארוך. נתוני מכירות חלשים של אפל וסמסונג מציעים אחד משני דברים: התוכנית לא עובדת או שהתוכנית עוברת כמה כאבי גדילה כשהיא מסתדרת.

מה אתה חושב? האם אתה שמח שיהיו הרבה אפשרויות מתקדמות לסמארטפונים שיבואו בעתיד כדי לקנות פעם אחת ולהחזיק מעמד זמן רב, או שהיית אוהד גדול יותר לשלם פחות עבור טלפון אבל לקנות אותם לעתים קרובות יותר?

עדכון, 24 באפריל, 2019 05:18 בערב. ET:ב- HMD Global נמסר כי היא חוקרת את נושא חיישני טביעות האצבע של נוקיה שנחשף מוקדם יותר השבוע (h / t) משטרת אנדרואיד). הבעיה אומרת שאפשר לפתוח את הנעילה של נוקיה 9 ...

היום הודיעה HMD Global על מכשיר מוביל שמכוון לחובבי הצילום. השמועה על המכשיר כבר חודשים וכעת שהוא סוף סוף כאן, יש הרבה מה לאהוב.אל תחמיצו: מכשיר דיבורית Nokia 9 PureView: חמש מצלמות מכוונות לקסם נייד...

פרסומים חדשים